Sklep Lullilai zawsze ustosunkuje się do Państwa reklamacji. Szanujemy Państwa i przepisy prawa.
Aby poinformować nas o Państwa decyzji o reklamacji, mogą Państwo skorzystać z gotowego formularza reklamacji. Znajdą go Państwo pod adresem www.lullilai.pl/pliki/formularz-reklamacji.docx
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.
Macie Państwo po wykryciu wady prawo:
Wyjątek stanowi tu sytuacja, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (produkty Mimos- produkt medyczny)
Prosimy o dostarczenie wadliwej rzeczy wraz z dowodem zakupu na adres:
Lullilai Marta Modica
Ul. Podmiejska 39A/lok.7
62-800 Kalisz
Tel. 724 124 550
W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa reklamacji.
Z poważaniem
Zespół Lullilai